Skolblogg

Ja, det är väl dags för ett nytt inlägg kanske. I skolan har vi en del i kursen som heter IKT - internet- och kommunikationsteknik har jag för mig att det betyder. I alla fall i IKT:n så ingår det att ha ett googlekonto och att ha en blogg på blogspot. Denna bloggen ska vi fylla med reflektioner kring böcker. Vill ni läsa så finns den på frokenlindholm.blogspot.com förhoppningsvis så blir jag inte bloggtrött på den bloggen utan fortsätter blogga här. alternativ att jag bara har kvar den andra. eller denna. vet inte riktigt hur mycket vi kommer använda bloggarna efter att denna kursen är slut.
Nu tror jag att jag ska äta lite lunch och sen fortsätta läsa Lärare av i morgon.
KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback