Nya kuddar!

Jag har köpt hem lite nya kuddar och som utlovat i tidigare inlägg så kommer nu bilder på dessa.



Detta är mina nya sängkuddar. Som ni kanske ser bakom så har vi just nu två sänggavlar. Den större med tyg ska ut. Nån som vill ha? =) Den i trä är tanken att den ska bli vit. Men det ligger lite på is just nu. Jag älskar iaf när sängen är så här fint bäddad! Nästan så mycket så att jag inte vill sova i den. =)



Detta är mina nya soffkuddar. Fina va? Det känns skönt att få bort det gröna ur vardagsrummet. Det var dags för något nytt!

Så nog om kuddar.
Jag har ansökt om tjänstledigt på jobbet så jag ska bara koncentrera mig på studierna framöver. Det känns jätteskönt!

Igår var vi på picknick med Ebba, Linnea och Annsofie på bodele. Vi åt mackor, fikade, plockade snäckor och gungade. Det var väldans mysigt och vädret var jätteskönt! Så här fint var det:



Det var allt för idag!

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback