En månad som fru!



Idag har jag och Henric varit gifta i en månad. Största skillnaden för mig är att jag heter Lindholm nu.
Men det finns också en känsla av trygghet, att det är vi för alltid.
Ikväll ska vi äta god middag: Kyckling med rotfrukter och Creme Brulée. Henric har grejat jättelänge i köket. Gulligt!

Vill också passa på att ge en Grattishälsning till The Mattssonz som har varit gifta i hela 10 månader idag.

Eva-Maria och Markus tycker att jag är lite dålig på att uppdatera min blogg. Så jag kör en liten snabbgenomgång om mitt liv nu. Jag har börjat på högskolan i trollhättan, lärarprogrammet. Är inne på andra veckan nu. dock så har inte vi kommit igång så mycket. Det är mycket information som dom tar tre timmar på sig att säga men det egentligen skulle kunna sagts på en halvtimme. Men det är en del att läsa. och om några veckor blir det första praktiken. Det ska bli spännande.

Nu får vi se hur lång tid det tar innan mitt nästa inlägg =)

Kommentarer
Postat av: The Mattssonz

Tackar så mycket. Längtar redan efter nästa inlägg =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback