steg och annabesök

Nu har jag räknat mina steg i tre dagar. I tisdags hade jag på mig den hela dagen på jobbet. glömde den dock där sen så fick inte med kvällen. Då gick jag ca 8000 steg. I onsdags hade jag på  mig den på jobbet också. Då gick jag ca 7500 steg. Igår var jag ledig. då gick jag ca 2000 steg. tihi lite skillnad =) Idag ska jag ta med den till jobbet. Jag satte på mig den nu på morgonen och tänkte ha den till sena kvällen. Ikväll ska vi till The Mattssonz (jag älskar att kalla er så, det är ju jätteskoj!) det blir grillning och gott sällskap!
igår hälsade jag på anna. Det var skoj. vi åt plättar och spelade kort. och tittade på klänningar till anna.
till helgen blir det nog en tripp till strömstad. jag och mor kanske ska provbaka tårtan till bröllopet.
nu ska jag gå till jobbet snart!
KramKram

ps. igår kväll fick henric för sig att kristna inte fick ha pojk- eller flickvän före de gifte sig. =) ibland är han söt.


Kommentarer
Postat av: The Mattssonz

Ni är så välkomna!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback