Mumsiga mackor!



Så här mumsiga mackor fick jag till lunch idag. Det var min älskade fästman som gjorde dom så goda.
Köttet är grillat och så är det ciabattabröd (dock inte som jag bakat själv, det får bli nästa gång!) och goda grönsaker på.
Väldigt gott och något jag tipsar om!

Idag har vi varit ute på tur. =) Vi åkte in till stan imorse för att titta in på ett hotel och kika på sviten där. Den var jättefin! Så nu har vi bokat hotel för bröllopsnatten. =)
Sen gick vi på stan en sväng. Vi gick in på Living Room och tittade lite och skapade en önskelista inför bröllopet. Dock har vi bara småbörjat men ska ta en till sväng in för att fylla på den mer.
Vi har också varit på Två Fröknar, en väldigt mysig affär. Dock så hittade vi inget vi ville ha idag. Efter det åkte vi till Torp och köpte ♥Henrics♥ kostym till Bröllopet. Han var såå fin!! Dessutom fick vi slips och skjorta på köpet! =)

På torsdag är det dags för Vårruset. Jag ska springa gå med min underbar vän Carina. Ska försöka få med mig kameran så jag kan visa lite bilder för er!

KramKram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback