Inatt sov jag med Greger.



Jag letade igenom lite kort på datorn för att hitta ett kort att lägga upp. Tänkte först hitta ett på Henric men så hittade jag det här istället. Fast nu börjar jag fundera. Kortet är ju från Eva-Marias möhippa och hon är ju utklädd och grejer. Ändå så ser hon bättre ut än vad jag gör på detta kortet. =)

Så nu har jag överlevt ett natt i från min älskling. Till min hjälp hade jag ju Greger förstås.
None
Det är inte greger på bilden. det är någon kusin från ikea. men ungefär så ser han ut. Han hjälpte mig iaf genom natten.

Ikväll ska jag på danspass på friskis. det är jätteskoj. fast jag har missat två veckor i rad tyvärr så jag hoppas jag hänger med ändå.

hej svej gummi grej

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Jag kan ju inte direkt påstå att jag känner mig snygg på kortet =)

Postat av: josefine

jag sa aldrig att du var snygg. bara att du såg bättre ut än mig =)

2009-02-13 @ 10:07:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback