Julstök

I helgen var det julbord med jobbet. Carolina kom hem till oss före och vi gjorde oss iordning.
Sen bar det av till stenungsbaden. God mat, glatt humör och massa dans =)
Så här snygga var jag och carolina:




tyvärr var det ju upp och jobba nästa dag som gällde men det går ju det med.

På måndagen fick jag och älsklingen ett plötsigt slag av julmys. Så vi åkte till maxi och inhandlade pepparkakor och julmust och lite choklad. Sen satt vi i soffan och njöt, gjorde julkort och tittade på julkonsert med shirley, sanna och sonja.

Idag är vi lediga båda två. Henric har satt upp vårt nya badrumsskåp, som är mycket större än det förra. Resten av dagen ska vi nog ägna åt att greja lite här hemma, typ städa och sätta upp lister. Jag funderar på att göra knäck också. Sen till kvällen tänkte vi mysa till det med räkor.
Självklart ska vi se på Roomservice och Greys Anatomy också.

puss och kram julgran

Kommentarer
Postat av: Anonym

Eftersom ingen annan skriver här så får väll jag iaf säga att du är den vackraste och sexigaste tjej jag någonsin skådat.

2008-12-14 @ 20:34:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback