Julafton mm

Ja det är väl dags man tar och gör ett inlägg.
Det har ju varit julafton och grejer.
Vi började julfirandet med julmiddag med erik annsofie ebba och linnea på söndag.
Sen på måndagen bar det av till henrics föräldrar efter jobbet. Älsklingen fick en jätte
fin morgonrock som har har så fort han får chansen nu för tiden.
på julafton åkte vi till strömstad och firade med min familj och släkt. Mitt kusinbarn tindra är
det sötaste som finns på denna jord!!!
på juldagen bar det av till far och gunvor. mera mat och familj. sen på kvällen var vi en sväng på mortens krog
och dansade lite grann =)
i dag fredag har det varit jobb för mig vilket det blir hela helgen. henric däremot är ledig. han har satt upp en hylla idag och förhoppningsvis kommer det fler imorgon. =)

Och så klart ska vi ta oss ut till evamaria och markus och hälsa på i deras hus som dom nu äntligen har flyttat in i.

och så ska ajg ta det där förbannade körkortet snart!

puss och kram gummibanan

Kommentarer
Postat av: Camilla

Hej Josefine! Jag snubblade in här via Bröllopstorget. Hoppas du tycker att det är OK att jag lämnar ett litet avtryck... Annars får du ta bort det. :)



Jag är ingen professionell fotograf, men har sysslat en hel del med porträttfoto. Jag skulle vilja fota bröllop (till min portfolio) och tänkte bara tipsa dig/er om att jag gärna ställer upp om ni behöver en fotograf. Eftersom jag gör det lika mkt för min egen skull tar jag inget betalt. Jag vill bara få utlopp för min kreativitet.



Hör av dig om du är intresserad av foto överhuvudtaget. Jag håller med och grejar med min portfolio för fullt och är ständigt på jakt efter nya spännande människor. :)





Ha det strålande!



Varma hälsningar CamillaS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback